Stöten

Nu har vi kommit hem från en mkt kall vecka i Sälen! Men det har varit väldigt mysigt också att bara komma iväg :)

Första skiddagen insåg vi att det var ett tag sen vi hade åkt sist. Så vi började lugnt och fint med de gröna backarna hela dagen. Insåg också att förr brukade jag vara mer vältränad, då mina ben skakade efter första skiddagen! Campushallen nästa? De andra dagarna gick det dock mkt bättre :) Pappa gjorde illa knät första dagen vilket var jättetrist för det är han som är den mest entusiastiske åkaren av oss, tillsammans med Roosa då kanske. Så han åkte inte alls så mkt under veckan, två tre åk per dag :(

De följande dagarna var det sjukt kallt. Som minst -26C. Näshåren frös. Mina ögonfransar hann frysa på den lilla biten från stugan till backen. Håret blev vitt. Luften blev till ånga när man öppnade dörren! Vi åkte ett par timmar för att sen åka hem, äta lunch och värma tårna och rumpan (?). Lite senare på eftermiddagen åkte vi ett par timmar till!
Två dagar var vi självklart på AfterSki! Grymt bra band som fick igång alla, från de små till de för gamla. Men båda gångerna var det ett killgäng som drog det längsta strået i fylla... :)
Fredagen var den bästa dagen! Pappa skämde bort sina två äldsta döttrar på spa! Jag var på massage och Laura på fotbehandling! Det var så otroligt otroligt skönt :) you know me - massage is the shit.

Nu är vi hemma igen, och jag är sjuk. Fudge! Har bokat en ansiktsbehandling till imorrn bitti som jag inte kan avboka heller, så det suger ju lite... Här kommer några pics iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0