Om jag hade varit Rebecca...

... hade jag ringt till Tanja och Johan och bett dem komma mitt i natten för att hjälpa mig. Jag fann två spindlar på mitt badrumsgolv alltså. Eftersom jag inte har nån karl i huset längre är det lika bra att lära sig att sköta saker själv. Så helt hjärtlöst och hårt spolade jag ner dem i toaletten. Vips, så var problemet borta. Visserligen inte så stora, men ändå! Bra gjort av mig. Jobbet flöt på bra och sen svängde jag förbi de två ovannämnda för säga hej till Tanja och att provsitta deras nya soffa. Den blev fett godkänd!

Patrik har fixat ny logga till mig! Vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha wow asså, modigt av dig att ta tag i spindelproblemet på egen hand! Jag har fortfarande inte vågat något dylikt. Fasar över att T & J bor så långt borta så fort jag tänker på krypen...:S

2010-01-19 @ 01:50:38
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0