Mitt sockersug

... har växt sig starkare och större de senaste veckorna. Varje dag kommer den, jagar och förföljer mig. 

Konversation med Bella, fredagkväll:

Bella ESTJ säger (18:46):
haha dansat lite o ätit till förskräckelse haha
p. porthén säger (18:47):
haha låter ju fint
p. porthén säger (18:48):
mitt sockersug de senaste veckorna har varit helt sjukt faktiskt
typ varje varje dag
men idag ska jag tröstäta med godis (dock ännu ej inköpt!)
Bella ESTJ säger (18:48):
hahaha det är bra
Bella ESTJ säger (18:49):
jag fick mens idag så jag kände att jag fick äta
p. porthén säger (18:49):
det är en giltig orsak!
visst får man det om man har blivit dumpad?
är det också en giltig orsak?
Bella ESTJ säger (18:49):
jaa men absolut den mängden socker jag åt den dagen sb dumpa mig var ju otrolig hahaha
p. porthén säger (18:49):
hahaha
p. porthén säger (18:50):
men nu har det gått ett tag, men jag skyller på det. och att jag haft en dålig dag.
Bella ESTJ säger (18:50):
haha jaa
man har alltid en anledningf
Bella ESTJ säger (18:49):
jag fick mens idag så jag kände att jag fick äta
p. porthén säger (18:49):
det är en giltig orsak!
visst får man det om man har blivit dumpad?
är det också en giltig orsak?
Bella ESTJ säger (18:49):
jaa men absolut
p. porthén säger (18:49):
hahaha
p. porthén säger (18:50):
men nu har det gått ett tag, men jag skyller på det. och att jag haft en dålig dag.
Bella ESTJ säger (18:50):
haha jaa
man har alltid en anledning!

Undrar vad jag hittar på för anledning imorrn, eller nästa gång sockersuget kommer ikapp mig igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0