En stilla undran

Jag har haft en dålig dag idag. Åtminstone en dålig eftermiddag. Faan. Djup, tragisk svacka där.

Men hur lång tid tar det att komma över någon? I Sex and the City säger de att det tar halva den tiden man varit tillsammans med personen. I mitt fall skulle detta motsvara 20 månader. Jag hoppas som fan att de har fel, för det pallar jag inte. Pallar inte vara så här. Så nån, som kan, får gärna hjälpa mig. Och hur slutar man hoppas? Det är dessa tankar som flugit i skallen på mig idag.

För att dessa tankar skulle försvinna, åkte jag till Bella :) Det blev mkt snack och choklad! <3 Så nu mår jag mkt bättre igen när jag har fått dem out of the system!



Kommentarer
Postat av: Bella

Oj den där bilden har jag aldrig sett. kanske finns en anledning för jag är inte mitt vackraste jag där.

2010-01-16 @ 12:34:39
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0