Åter i Linköping

Imorse var det nära att jag och Jonas missade tåget. Sen gick min väska/påse sönder. Jag fick bära den som en baby - så här såg den ut när jag kom hem:



Jag kom till ett hem fullt av flyttkartonger, väskor och påsar. Det här var alltså det som väntade på mig en dag som denna:



Fint! Tomt kylskåp också, i dess rätta betydelse... Bokstavligen. Men det har gått bra och nu har jag i princip packat upp allt :) Har t o m hunnit en sväng till Bex och sedan hängt och gått på promenad med Bella! Nu är klockan över midnatt, det betyder Veronica Mars och sen sova. Laaaters!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahahhahahaaaaa din på-se är det skämt:D

2010-01-13 @ 21:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0