Västeråshelg!

Torsdag, VSR. Vilken kväll säger jag bara ;) Grymt rolig förfest men ja, shit happens :)

Mamma fyllde år i fredags, så det blev en tur till Vässan för min del i helgen! Vi såg Snabba Cash och sen blev det middag på Limone. Det hade varit grymt trevligt och gott om jag fortfarande inte varit bakfull. Fint. Kvällens roligaste var när biovakten ifrågasatte Roosas ålder (15 årsåldersgräns). 

- Kommer du ihåg ditt personnr?
- 941215
, kom det från Roosa blixtsnabbt, haha! Hon är egentligen född -95 ;)

I lördags var jag och mamma på Roosas match och sen blev det en lång tur på stan! På kvällen blev det myskväll framför tvn med massa popcorn med finaste Ahlin & Svangren :) Innan hemfärd idag hann jag och Emma ta en promenad i det fina vädret och diskutera lite musik!

Nu är jag hemma igen, har inte saknat Linköping ett dugg. Det har varit skönt att bara vara hemma, med diskmaskin, utan att ens tänka på skola, handla, utland eller träning, omgiven av fina människor hela tiden! Nä, usch. Det är ganska tomt just nu på Drabantgatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0