Is this what they call love on a Saturday night

Dåligt med uppdatering här, jag vet. Har inte varit en särskilt händelserik vecka direkt, mest skola och träning med A-L!

Insåg att i onsdags var det exakt ett år sedan jag opererade axeln (för andra gången). Hoppas verkligen att det var den sista operationen och att jag har haft min sista luxation. Axeln känns ganska bra nu även om jag märker av den om jag har uppehåll med träningen. Det värker till ibland, men har knappt haft någon värk under året heller! Framförallt är det är skönt att slippa den där rädslan jag hade förr, att kunna sova på höger osv :) Visst, kommer alltid finnas saker jag inte bör göra men åh, så skönt alltså :)

Vad händer i helgen då? M-a-x. Idag var det kaos i ordets rätta bemärkelse - Disney on Ice i Cloetta Center = tokmkt folk. Att vi sen var en man kort, hade en ny tjej i kassan, att dörrarna gick inte att stänga och halva grillen funkade inte gjorde inte saken bättre haha! Skulle ha slutat kl 16 men fick lov att stanna till kl 19 istället! Imorrn är det bara två Disney-föreställningar så det kanske blir något mindre då ;)

Nu ska jag se på En ung Jane Austen - det verkar vara en film helt i min smak :) Trevlig kväll!

P.S. Jag saknar dig, min kära kamera. Rest in peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0