Ett stort läskigt beslut som rör hela nästa år - check!

Ja, visst du läste rätt! Igår morse hade jag bestämt mig. Nästan ett helt dygn till godo! Det blev Peru i första hand till vårterminen och Chile till hösten, dock känns som att jag inte får det sistnämnda utan att det blir en termin på vardera sidan om Atlanten. Men det blir nog kanoners det också!

I övrigt har helgen handlat om jobb. Långa pass både lördag och söndag, men det har gått helt okej. Förutom cykelfärdena dit och hem i snön då. Lördagkväll var helgens höjdpunkt: middag hos Tanja och Bella till följt av bastu- och spakväll :) Det var verkligen underbart avslappnande! 

T: Hur varmt ska det bli i bastun?
P: Öhm, en 80 grader kanske.
B: 80?!?! Jävla finne!

Vi väntade inte tills det blev +80C. Inte ens till +70C. Jävla svenskar säger jag då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0