Mot Valencia

Nu, äntligen, äntligen, är denna vecka över! Har bl a lämnat in vårt arbete om Marocko som till slut blev 23 sidor och gjort en jävlaskitdugga som gick åt skogen, och fått veta att om jag klarar den där skitduggan, får jag göra den sista den 21/12. Vore ju okej om jag inte redan hade två tentor den dagen... Plus att vi fick veta att arbetet om Marocko skulle vara med radavstånd - joder, detta innebär att vi skrev för mkt ju, i onödan!

Anyhow. Nu är veckan slut och efter att ha avslutat min packning så åker vi till Valencia över helgen :) Tydligen +17C där, underbart! Ska bli jävligt skoj :)

P.S. Dagens makrotönt-kommentar: Lektionen är slut, ska gå ur klassrummet när Ángel Malo, aka den dåliga ängeln, kommer in och ska ha makrolektion, bärandes på Macroeconomics av O. Blanchard. Jag klämmer ur mig: "Åh, det är Blanchaaaaard!" Den dåliga ängeln flinar förståendes tillbaka på mig. Önskade lite att jag skulle ha makro med honom, men sen insåg jag ju att det var helg! Med andra ord, först kärlek till Blanchard och först sen, insåg jag att det var helg och semester till Valencia. Prioriteringarna är i sin ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0