The queen of decisions

Igår kväll kom vi hem från en alldeles underbar vecka på Cypern. Jag, och min käraste Muchis ♥

Mer om resan kan ni få höra imorgon. Nu måste jag skriva om min beslutsångest deluxe. Mitt och Ellas utlandsår börjar 6e sept trodde vi, bokade biljetter till 1a. Nu har vi dock fått höra att vi börjar 20e istället. Ella har valt att åka den första september ändå. Själv vet jag inte om jag ska åka då eller runt den 10e. Vad ska jag göra här liksom? Kanske jobba något pass på jobbet. Chilla. Alla jobbar eller går i skolan. Men tre veckor i Spanien känns lite väl långt? Eller? Å andra sidan lyckades jag faktiskt väl med att spendera fem månader i Australien på att göra mest ingenting. Men det är det ekonomiska som sätter hinder, det kostar att leva i två extra veckor där, som jag skulle kunna spara in genom att vara kvar hemma. Fast det vore ju nice att åka dit samtidigt som Ella och ha det lite soft före, komma in i spanskan etc. Ja, ni hör ju min velighet.

Gaah. Hjälp mig!

Jag är dessutom bitter på varför de inte kunde säga rätt datum från börjar. Speciellt med tanke på att jag blir lätt bitter. Och det här med beslut är, nåväl, inte min starkaste sida direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0