Inte alls bitter längre

Jag har insett att jag är en ganska bitter människa. Hela veckan har jag varit bitter på Svangren som varit på underbara Santorini i veckan och våra föräldrar som varit på Medelhavskryssning medan det regnat och varit allmänt trist härhemma.

Nu är jag inte bitter längre. Jag och Roosa har länge funderat på åka en vecka i sommar. Efter ett ok från föräldrarna bokade vi och betalade vi en resa idag. Så niiice. Så om en vecka på måndag är hon och jag i Fig Tree Bay, Cypern!!  :)



Så nu är jag inte det minsta bitter längre.
Eller nja. Kanske lite. Över att jag måste åka till jobbet nu. Men annars är jag inte alls bitter.

Kommentarer
Postat av: coolaste personen i världen

YES YES YES :D

2010-08-09 @ 16:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0