Underbara lediga helg!

Insåg just att det ett tag sedan jag hade en så trevlig helg som denna helg! Snart därefter insåg jag att det var min första officiella lediga helg från Max. Så det kan ha varit det som gjort det!

I fredags stod togafest på schemat. Kvällen påbörjade på Fredagspuben och ett par öl senare tog vi oss hem till mig och lagade mat! Efter lite krångel med togor (plural?) kom vi till förfesten hos Angelica i franska! Det var mycket mycket trevligt :) Väl på kårallen var ett besök i hoppborgen obligatorisk. Om ni får chansen att hoppa hoppborg onykter - ta den. Jag skrattade samtidigt som jag var andfådd :) Resten av kvällen spenderades på dansgolvet där Hanna skulle fixa allt ;) Tack alla för en kul kväll! 

Bakfyllan var för en gångs skull nådig. Dock var jag fruktansvärt trött, det blev inte många timmars sömn den natten! När jag vaknat till liv åkte jag och de andra och kikade lite på ELINpiaden-tävlingarna i solen :) En stund senare gick vi hem till Maria där bastubad, middag, fika och lite födelsedagsfirande var inplanerat! Mkt, mkt trevlig dag som resulterade i många skrattanfall och mot slutet av kvällen fann vi himmelen på jorden.

Lite pics från min nya kamera:



Tack för en trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0