Muchas gracias

Tjugotvå år gammal är jag numera.

Det känns fint! Men gärna att man får stanna i denna ålder tack! Det är nu man ska leva livet, festa i lakan (toga på fredag), ha tentaångest (i söndags..), plugga utomlands (Spanien och Peru!), basta med ett gött gäng vänner och äta tills man mår illa, utan att bry sig om kaloriintaget (bastu+middag med Maria, Vanne & co), få en fet träningsvärk att man inte kan gå (bodypump i måndags), se på när folk brottas i sumodräkter och slåss med fiskar (ELINpiaden på lördag) och fika, fika och fika (T,B,R i tisdags, A-L och Mickis och Patrik igår). Så låt mig inte växa upp mer! Nu har jag exakt den mängd frihet och ansvar jag behöver. Tack på förhand.

Tack alla för att ha gjort min dag en bra dag! Och tack för alla fina presenter! 
Gabwa, uppklädd dagen till ära, var den enda som ville ställa upp på kort. Rebge vägrade och Tanpe var sjuk.
Fika med Mickis och A-L på Fräcka Fröken igår!

En del av mina presenter!

Nu lär ni ana min bästa present. Jag har fått en kamera! Prisa gud, bloggen kommer få fler bilder i fortsättningen. Detta lovar jag! Oh, my camera, I've missed you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0