Det finns en anledning till varför jag hatar skräckfilmer

Jag och Patrik har börjat kolla lite på True Blood. Tycker att det verkar bra faktiskt! Även om handlingen i stort sett går ut på blod, sex och droger. Förutom vampyrerna förstås.

När jag berättade att jag tyckte serien verkade intressant, lyckades Patrik övertala mig att se Låt den rätte komma in. En svensk vampyrfilm. Fyfaaan. Vi såg den precis innan vi skulle sova. Jag tvingade dock Patrik till att se ett avsnitt av en random komediserie, men det funkade inte. Jag har inte sovit särskilt mycket inatt. Seriöst alltså. Jag är så otroligt trött nu. Fyfaan, jävla vampyrer alltså.

Jag inbillar mig att det inte är så konstigt. Vi såg ju trots allt typ fyra avsnitt av True Blood och sen den här filmen. Det är nästan sex timmar med vampyrer (och jag var bakfull också). Lärdomen:

Jag ska aldrig mer låta mig bli övertalad av Patrik att se på vampyrfilm precis före läggdags.

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

haha, vilken temadag! Filmen gillade jag, men boken är ännu värre (fler vidrigheter). Men ändå ett tips, möjligtvis värd ett par sömnlösa nätter =)

2009-09-07 @ 20:16:22
URL: http://www.solkysst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0