Alla backpackers lär sig surfa

I brist på The Hills har jag nu börjat kolla på Laguna Beach. Tror inte det är riktigt lika bra, men har än så länge sett ett par avsnitt bara. Nyss skulle en av tjejerna lära sig att surfa. Jag minns hur det gick för mig. Så här slutade historian:
Japp. Innan jag kom upp lyckades jag få axeln ur led. Så nyårsafton var det vatten och painkillers som gällde minsann. Vet inte om det värsta var att börja om med axeln eller att mitellan som jag fick såg så tattig ut att det såg ut som jag gjort den själv.

De resterande tre dagarna av Surfcamp blev jag the shouldergirl. Fint.

Så såhär sprang jag runt
då de andra
Det var ju trevligt det också... Dock såg jag till att få en Surfcamp-tröja. Viktigt. Jag menar, jag var ju där iaf.

Nånting säger mig att jag inte ska surfa igen. Jag menar, att stå på en bräda i vattnet och balansera kan ju aldrig vara min grej riktigt?! Tänk dig P. Porthén på en bräda, balans? Och hur roligt kan det ens vara? (helt underbart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0