Damernas värld, here I come!

Fick mejl från mecenat. Fyra nr av Damernas värld + tre läppglans, mascara och necessär, allt från Face, för 79 kr plus porto. Har aldrig öppnat tidningen men är desperat behov av en ny mascara. Och läppglans och necessär har man ju aldrig för många av. Så jag ser det från det omvända hållet, som smink för 79 kr plus fyra tidningar gratis. Så vips, som tack till mig själv att jag varit så duktig att skriva case hela dagen och varit på intervju trots att jag varit halvsjuk och tjock som en boll i huvudet, klickade jag hem det. Så nu säger vi, hej Damernas värld!
Tacksam för en information om detta är tantvarning. Eller för mkt student-varning som tycker om "gratisprylar".

Kommentarer
Postat av: Vanne

Lite tantvarning faktiskt :P Men gratis är gott!

2009-10-13 @ 22:39:37
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0