De där två alltså

De där två hade gaddat ihop sig och tagit ett beslut bakom min rygg. De hade bestämt sig för att lura mig till detta. De visste att mina svagaste punkter är just de själva. Grr. De vet har att de har en tendens att kunna övertala mig. De hade bestämt sig för att få dit mig. Hur det slutade? Well, de fick som de ville. Med andra ord, det blir Göteborg i helgen med Mälin and Mälin! Så här nöjda blev de faktiskt efter de fick veta att deras lömska plan hade fungerat. 



PS. Inatt drömde jag om denna stad:







Vet ni vilken det är? Underbara Melbourne. Där jag förhoppningsvis spenderar nästa höst. Bild nr 2 har jag för mig är La Trobes bibliotek - där kanske jag kommer spendera antal timmar isf... Anledningen till att denna dröm kom nu är att vi hade utlandsinfo igår + att jag kopplar dessa ovannämnda damer till Oz och hade funderat på att låta deras plan gå igenom.

Kommentarer
Postat av: svanis.

haha! bra gjort av malinarna! :D önskar att jag kunde joina er, men jag kan tyvärr inte. :( hoppas ni får en mysig helg :)<3

2009-11-11 @ 21:12:06
URL: http://naveltuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0