Una poca de nostalgia

Sitter och försöker tentapluggar då jag kommer på att jag tog ett kort hos Becks igår. 
Även hon har varit downunder - och se vad hon sparat:


Haha, vilken nostalgi! Kan inte sluta tänka på då Mallan går ut i bh (med banden nere), trosor, flipflops, suprekasse och gör tummen upp till grabben. Har t o m ett kort på detta unika moment, men kanske ska respektera Ahlin lite grann genom att inte publicera detta.

Nej, plugga spanska var det så att jag hinner hänga med till träningen ikväll. Vi ska på Bodyjam - de andra kommer få sig ett gott skratt.

Kommentarer
Postat av: mallan

tack petra =) så snällt av dej. :) hörde jag baileyskaka?? vafan petra. du är min idol! lätt :)

2009-06-02 @ 23:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0