Travelling light?

På söndag drar vi! Yeah! På lördag direkt efter jobbet åker jag till Uppsala, flyget går kl 06 så det är smidigare att åka tillsammans därifrån när det är så tidigt. Ska åka från Patrik kl 0255 för att ta bussen först in till stan, och därifrån Arlandabussen. Oh, fyfan vad jag kommer att vara mindre pigg.

Det här med att packa är inte riktigt min grej. Rättare sagt, välja vad jag vill ha med mig är inte min grej. Att sedan vika dem fint och mosa väskan full, det borde jag få något slags pris i. Jag kan mosa ner hur mkt som helst i en väska. Förutom min backpack, förstås. (Eller hur, Malinx3? ;P)

Man skulle ju kunna tro att backpackandet har gett resultat. Men nu när jag ska packa står jag där och kan inte välja. Hur svårt kan det vara liksom? Det är bara att välja. Som ni minns, mitt mellannamn är beslutsångest. Både jag och, speciellt Patrik, älskar detta attribut på mig. Oftast slutar det med att jag tar med allt. Vi får se hur det går denna gång. Börjar kl 08 imorrn så jag borde sova nu, men måste ju packa klart först. Hmm. Återkommer om resultat. 

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag tror jag hade med mig 15 linnen till Grekland. Och då överdriver jag inte. Men så länge man inte går över 20 kg så är det väl skitsamma :)

2009-06-19 @ 12:47:20
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: Petra

Haha, jag äger inte ens 15 linnen! Äger typ 2, så får se hur det går :S

2009-06-19 @ 18:09:35
URL: http://laparlanchina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0