Onlinepizza är den bakfulle studentens bäste vän

Länge sen nu jag åt pizza, men gud så gott det var. Bästa valet idag, lätt. Blev på en gång piggare (och större).

Nu har jag lyckats tvätta, städa lägenheten ordentligt och packa. Det blev tre stora flyttkartonger, en datorväska, en stor väska + cykel som ska med. Nästan så att jag skäms. Tacka gudarna att pappsen kommer hit imorrn och hjälper mig! 

Nu blir det välförtjänt mys i soffan med min kära till Lost med cola och Ben&Jerrys, mums! Insåg en stund sedan att våra scheman krockar helt nästa vecka, så vi kommer typ inte ses alls på en vecka - skitskumt att gå från 24/7 till ett par dagar i veckan bara. Jag kommer vara sååå trött på 804n i slutet på sommaren... Höjt priserna har de också, grr. Anyway, godkväll!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh jag saknar onlinepizza redan. Bara själva grejen liksom. Här plockar ju alltid päronen upp pizzan på vägen hem.. Inte alls samma sak:P

2009-06-06 @ 23:14:03
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0