Lite värme, ja tack!

Midsommar på fredag. Känns verkligen inte som det då det har regnat konstant den senaste veckan. Dessutom ska jag jobba öppning dagen efter så jag lite lagom pepp. Ska fortsätta vara lite halvdåligt närmaste tiden också tydligen. 

Nästa vecka har jag och Patrik semester. Eftersom det svenska så kallade sommarvädret ej varit på topp har vi bokat en resa till värmen! Vad säger ni om det?! Det kommer bli härligt och välbehövt! Åker på söndag redan - Bulgarien, Sveti Vlas, en bit bort från Sunny Beach :P Dock tillräckligt nära för att kunna åka dit överdagen, kolla läget, shoppa lite och kanske ta en drink eller två ;) Fick ge lite mer än planerat då vi inte är ensamma om att vilja åka i dessa tider och pga pissvädret men det hoppas vi är värt det! Bilder på hotell och stranden:


Köpte solkräm och lite småflaskor med schampoo redan idag på stan.
6 dagar kvar, helt ofattbart skönt!

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha nästan lika coolt som min och Rebeccas lilla utflykt till Polen :P

2009-06-16 @ 09:56:25
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0