Dagens

Tentan närmar sig med stormsteg. Kunskapen ökar dock inte i samma takt, tyvärr. Idag var det personalmöte med Max, tillfälle att säga hejdå till alla inför sommaren! Fick samtidigt veta att facket ökat lönerna, härligt! De gör visst någonting bra också :) Nu är det 101 kr/h, det känns rätt bra iaf :)

Sen blev det en timme på stan. Timmen blev lite farlig för plånboken. Resultatet:


Veckorevyn var på stan och då fick jag mig en gratis tidning och två duschkräm! Passade fint för min studentplånka. Diggar dessutom 50%-lappen på de redan billiga shorten, niiiice. Förutom det på bild så köpte jag mineralfoundation, kanske bättre mot hyn? Får hoppas. Osäker ang klänningen, den är jättesöt, men vet inte riktigt när jag ska använda den? Tips? Lämnar kanske tillbaka den...

Efter detta blev det en sväng till Flamman för klass/faddermiddag. Trevligt, men kallt!
Ahora tengo que volver estudiando. Nos vemos el viernes. (Vet inte ens om dessa två enkla meningar är grammatiskt korrekta, ayuda por favor?)

Kommentarer
Postat av: Bella

Klänningen är ju fin till fredag kanske! Finns många fina tillfällen för den, dösöt. Jag velade mellan den där tröjan och den jag valde hihi :P

2009-06-03 @ 22:06:59
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Klänningen ska du absolut behålla! Du kan använda jämt. Glamma till vardagen:) På fredag invigs den!

2009-06-04 @ 09:37:13
URL: http://rebeccagl.blogg.se/
Postat av: sändra

klänningen var superfin! vart har du hittat den? :)

2009-06-04 @ 17:11:33
URL: http://naveltuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0