Att fira mig

Det har nästan blivit en tradition mellan oss fyra att bjuda den som fyller år på middag. Ikväll var det min tur, hade blivit lovad en picknick/grillning när vädret det tillåtter ;) Först nu vi kunde hitta en kväll som passade då det var fint väder! Det blev grillat - flintastek, klyftpotatis, tzatziki och baguetter, mums! Eftersom det är måndag var det samtidigt måndagsfika - min tur! Jag slog till på stort och gjorde en baileyskaka, mm :)


Diggar speciellt blickarna på steken... 

Vad händer i veckan? På onsdag är det personalfest med Max och klasskväll, vet inte hur jag ska göra? 
Tenta på fredag, måste plugga! Fick VG på presentationen så nu är det bara att kämpa på sista tiden! Ska också ha sommarfika med Mickis och A-L och på kvällen är det SommarX, sista studentfesten. På söndag åker jag till Vässan, känns lite konstigt samtidigt som det ska bli skönt med sommarlov.

Men nu, sovdags! Ska försöka hitta motivation till plugget imorrn, kan jag inte bara drömma på spanska och kunna allt imorgon bitti? Vilken dröm det vore (vore=konjunktiv?)!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha diggar sluttänket om konjuktiv där:P

2009-06-02 @ 10:42:47
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0