Nakenbad, kanske?

Fick jag som förfrågning efter stängningen igår. Det hela slutade med att jag, Pillan, Madde och Knölen åkte och nakenbadade! Plats tänker jag inte dela med mig då det kanske blir en repris idag ;P Det var helt vindstilla, månen lös över Mälaren då fyra flickor sprang skrikandes ner. Nerå, det var skönt, inte särskilt kallt alls!

Stängningen igår var rekordtidig, vi stämplade ut 00:23! Skönt. Hoppas det är lika lite folk idag!

De senaste dagarna har jag inte gjort så mkt. Var ute och gick med Mallan en morgon och på kvällen ute med Älin och såg på Step Up 2. Hängt med Roosa och hennes kompis, gymmat. Kom nyss hem från Dr Schüttler (japp, min axeldoktor heter så). Han sa att allt såg bra ut, enda begränsningen nu är sporter i stil med badminton. Och surfa? Kan jag nog glömma. Annars allt finemang! Nu kan jag äntligen skriva mig i Linköping, haha!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Wooo skinny dipping! Detta rykte skall jag sprida till alla i västeråstrakten så dom kan papparazzi-leta efter er;)

2009-07-16 @ 22:34:22
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0