Bio!

Ikväll var jag och Roosa på bio (och mamma pappa efter lite krångel). Vi såg... surprise, surprise - denna film! Jag har läst dem, men det är en genre som Roosa slår mig i. Hon helt galen i böckerna och kan i princip citera dem. En trevlans kväll!


Här hemma försöker päronen klura ut var de vill tillbringa semestern. Den börjar om en vecka, och ännu har ingen resa bokats varken till Suomi eller Medelhavet. Surprise? No shit. Jag håller fortfarande tummarna för det sistnämnda.

På telefon funderas det om Patrik ska komma hit eller jag ska dit. Karln är ensam hemma så låt honom vinna denna gång. Ikväll har M&M åkt och detta firar han med Ica-fest. Jag tycker inte om deras Ica-fester. Det händer alltid något dåligt. En gång vaknar han håret fullt med stearin (och ni vet ju hur hans hår ser ut - aj). En annan gång fick han för sig att gå hem, utan skor, utan jacka i 2 mil. Oj, här var det en ko visst. Petra, jag vet inte var jag är. Mina fötter gör ont. Ren tur att killen kom hem helskinnad. Behöver jag säga mer?

Dock har jag varit seg idag, gårdagens stängning gick segt, mkt mer folk än dagen innan. Så jag råkade visst skippa gymmet imorse och slöa med Laura och Moussee istället. Imorgon jobbar jag kortpass och på kvällen blir det festfestfest! Var väääldigt länge sedan nu så jag är fett pepp! Det är Victoria som fyllt år som ska firas med bål och bmb! 

Kommentarer
Postat av: Bella

du glömmer väl inte att vi ska fyllesmsa ikväll?!

2009-07-18 @ 11:09:58
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0