ELINs lilla jul

Idag har jag haft en dålig dag. En riktigt dålig. Fast jag har fått cykeln fixad iaf och ikväll var det dags för ELINs lilla jul, det är en julsittning :) Jättegod mat, julbord och en del roliga gyckel men sen blev det hela väldigt party, vilket jag inte alls är sugen på ännu... Trodde det skulle vara lite mer mys än fest :P Men nu är jag hemma iaf, känner mig lite ensam. Idol är det enda vettiga på tvn. Och det är knappt vettigt. Hm. Något ska jag väl kunna sysselsätta mig med för att stå ut med, eller ignorera, den här negativa, ensamma känslan inom mig.





Spana speciellt in Tanja som är nyklippt. Hon hade gjort värsta gulligaste lockarna :) gullidull!

Kommentarer
Postat av: Bella

Härligt att jag inte alls ser sliten ut på bilden med mig o alex :P

2009-12-12 @ 11:04:13
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0