Tillbaka till verkligheten

Kom som sagt hem i lördags kväll. Då var det bara att börja packa och fixa allt inför flytten. Igår hann jag dock träffa Ahlin en liten stund innan jag åkte tillbaka till Linköping. Det var nice :)

Min packning:



Att jag aldrig lär mig. + att mamma+pappa ska komma hit med min cykel och lite grejer jag fortfarande har kvar hemma. Fattar inte hur mkt grejer jag har alltså...

Patrik kom också tillbaka till Linkan igår kväll så jag slapp en tom lägenhet :) Mysigt att ses! Blev bakispizza för hans skull. Dock hinner vi inte ses så mkt nu eftersom han är fadder. Imorse har jag tvättat, packat upp, ringt Max i Linköping och fixat inför skolstarten. Skolstarten som var idag.

Kändes jättekonstigt att vara tillbaka. Skolan rivstartar verkligen också - ska ha läst typ 100 sidor tills imorrn och på torsdag ska vi ha en övning som man ska ha förberett ganska mycket. Gaah. Allt detta medan de flesta universitet har en veckas sommarlov till. Jag är inte bitter. Känner bara att sommaren försvann alldeles för snabbt.

Det var dock härligt att träffa alla igen och det kommer nog bli en rolig höst :) Kul att se alla nollor, faddrar och festerier. Önskar nästan att man själv var nolla...

Nää, man kanske skulle sova. Skoldag imorgon trots allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för kommentaren pippra! håller verkligen med om att det var surt att vi inte hann ses innan du pallrade dig tillbaka till linköping. skulle dock vara väldans kul att ta en liten tripp ner och se hur du bor. :) lycka till med skolan nu. du kommer klara det galant! ;)

2009-08-18 @ 20:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0