München Hoben

Jajemen, igår var det då dags för München Hoben. En kväll som startade rätt lugnt med höga förväntningar blev en rolig kväll! Banden var som sagt Maskinen och Slagsmålsklubben. Kom precis in i tid till Maskinen även om vi missade Segertåget... Men de var bra, fick fart på publiken! Däremot var SMK inte alls särskilt bra, dataspelsmusik utan text. Nix! Kom in för sent för att få glas men det gjorde oss inget :) Galet mkt folk men det var roligt! Enligt rykten så hade ölen tydligen tagit slut redan halv tolv, haha... 

Bella körde sin "När vi gräver guld i USA"-dans. Börjar bli en klassiker.

Jonas kom och hälsade på!

Vi tänkte på dig, Rebecca...

Alla som inte dansar är våldtäktsmän!

Bella ser lycklig ut, Emelie livrädd, jag tjockis, Tanja funderar om hon borde dra på smilbanden. Men Vanne tar det längsta strået. Hon är en blåsfisk som vill pussas.

Typ årets roligaste bild. Klockrent!

Tack för en trevlig kväll tjejer!

Idag har jag varit fett trött och något illamående, men rätt överkomligt ändå. Bella och Tanja släpade med mig ner på stan och det blev en del shopping. (Vad hände med mitt sparande?) Sen blev det en paus för att få lite vitaminer i våra bakiskroppar:


Sen fick jag sms om att min dator har kommit så nu ligger den på laddning. Efter jag pluggat klart här om en stund ska jag börja med installationerna! Yeey! :)

Kommentarer
Postat av: Vanne

Hahahahha, bra bilder Petra! Smickrande nej (syftar på mi mismo), men bra!! XD

2009-08-26 @ 21:49:00
Postat av: Tanja

Haha snygga kort alltså!

2009-08-26 @ 22:10:38
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: Bella

fräsha bilder på mig, börjar undra om jag ser så hemsk ut som bilderna från gårdagen

2009-08-26 @ 22:31:04
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Åh vad roliga bilder! Nästan som jag vore där:)

2009-08-26 @ 22:44:05
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0