TGIF

För att muntra upp en halvtråkig, vanlig måndag bestämde Jonathan och jag ha vår veckoliga date på måndagen, och gå till (Thank God It's) Friday's. Gött.


In here it is always Friday, stod det på skyltarna. Och visst stämde detta till en viss del, eftersom jag och min vapendragare åker på en (väldigt förlängd) weekend inatt! Hade jag glömt nämna det? Oops. Vi struntade i det här med Bolivia av flera anledningar, främst pga tidsbrist och rädsla för höjdsjuka, och bestämde att åka till ett av annat drömresemål - Påskön. Vi är fett PEPP på en minisemester med en trevlig blandning av kultur, natur och strandhäng.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Undrar bara om du skulle vilja berätta om ditt program du läser. Låter som om du har läst intressanta kurser i Peru, så jag blir nyfiken på vad din utbildning heter? :)

2012-03-29 @ 13:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0