Lökig skrivkramp som botas med vattenmelon

Som alla vid det här laget känner till, är vi ju här för att skriva vår uppsats. Ni undrar säkert hur det går med det. Inte alls, om jag ska vara ärlig. Skrivkramp råder. Nejdå, nu kanske jag överdriver, men det är svårt att motivera sig till att skriva uppsats när man är på andra sidan jorden och dessutom håller på att löka sönder. Att ha lökfest, har vi så finurligt benämnt tillståndet till.

Vi har däremot ätit en massa vattenmelon.  Som om det på något sätt skulle motverka vitaminbristen efter magsjukan, eller bota skrivkrampen. Efterrätt till varje måltid men ändå räcker en melon i fyra dagar. Vi är inne på vår andra nu, men ser inget slut på detta än på ett tag. Våra roomies måste tro att vi håller på att skapa oss något slags beroende, speciellt med tanke på att på vår del i kylen får det nu inte plats för annat än vattenmelonen (uppstyckad i många delar för att den överhuvudtaget skulle få plats).



Oye vänner, vet ni vad jag har glömt? Ge er mitt peruanska telefonnr så att ni kan bomba mig med sms! Tyvärr verkar telefonen mindre samarbetsvillig, så förvänta er inte alltid ett svar tillbaka. Men bomba på:
+51 966 419 102!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0