Varför dejta män när man kan dejta vänner?

Har haft fullt upp de senaste dagarna, med massa dejter! 
I måndags lunchade jag på stan med fina A-L och fixade lite ärenden på stan. På kvällen hade jag och Emma filmkväll! Igår fick jag lite panik när jag insåg att jag inte hade planer för dagen och ville inte påbörja plugget, och åkte spontant till Hallsta, där Tanja visade mig till ett lokalt fik där vi lunchade, mys :) Idag har jag hängt med Patrik på stan!

Idag är dock veckans höjdpunkt. Kära mählin ählin har kommit hem :) Den jäveln valde Afrika framför en kylig jul hemma med mig. Förstod inte riktigt logiken där ;) Säkerligen kommer hon vara en en liten pepparkaka efter drygt tvåveckors vistelse i Afrika. Well, tur att någon är solbränd för det är fan inte jag. (Kanske efter Karibien tänker ni? No way José säger jag, en sådan förmåga är jag tyvärr inte berikad med).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0