Tentaplugg

Ursäkta att jag försvann så abrupt. Nedan följer vad jag har haft för mig.

Torsdag.

Fredag.

Lördag.

Lördag kväll.

Söndag.

Söndag lunch.

Lunch ute fick en helt ny innebörd då vi blev utslängda ur 24/7-biblan. Matlådekulturen är tydligen inte lika utspridd här. Det var väldigt kallt ute.

Måndag.


Ungefär så intressant har min vardag varit de senaste dagarna. Plugg från kl 9-14, och sedan igen kl 16-21. På kvällarna har vi tränat. Igår hade vi tentan i Desarrollo y Crecimiento (ung tillväxt och utveckling, handlar till största del om u-länder) och den gick bra tror vi! Idag hade vi makrotentan som var betydligt svårare. Återstår att se hur den gick, vi ber till vår dåliga ängel (läraren Ángel Malo) att vara nådig. Dock fick jag veta att jag klarade juridikkursen, duggan jag tampades med precis före jul, tjohoo!

Nåväl, lite roliga saker vi faktiskt gjort. Fredag kväll:

Lunch ute igår, "firade" en av tentorna och det faktum att vi behövde bara plugga till tre till.

+ två dejter med Iban.

I eftermiddag har jag unnat mig en ledig eftermiddag, skönt! Imorgon börjar en exakt likadan vecka. En slitvecka i repris men med andra ämnen. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0