Oturen vänder?

Igår reste jag och Ella tillbaka till Salamanca. Och vet ni vad? Inget krångel, inget oflyt, nada. Vad har hänt? Vi var nervösa för att oturen skulle vänta bakom hörnet, men tiden gick och buss byttes till flyg, som byttes till annat flyg, som byttes till buss som byttes till taxi men den visade sig aldrig. Många faktorer som kunde ha gått fel. Har vår otur vänt? Peppar peppar ta i trä...

Det kändes väldigt konstigt att åka tillbaka. Lite repris på samma resa. Se här bara:

1 sept 2010.

11 jan 2011. Samma plats, samma mål, samma tjejer.

Salamanca kändes som ett avslutat kapitel. Liten snudd på ångest igår, som lever kvar lite nu. Så fort jag börjar plugga och komma in i rutinerna här så blir det nog bra. Jag älskar ju staden och mina roomies, mysigt att träffa dem igår! Bara 17 dagar dessutom, sen blir det av mot varmare breddgrader. Får ha det som motivationsfaktor :) Nu påbörjas tentapluggandet. Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Ella

20:e september? Åkte vi inte dit den 1:a? :D

2011-01-13 @ 00:00:12
URL: http://ellaenelextranjero.blogg.se/
Postat av: Ellas Mormor

Kul se samma glada tjejer som åkte hem till jul. Njut av tillvaron på "gymmet" i alla fall.

2011-01-13 @ 08:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0