Nej, nu drar jag till Karibien istället

Vilken fenomenal sista natt i Salamanca!
Började med en jävligt trevlig avslutningsmiddag hemma hos oss, följt av utgång med mina bästa roomies :) Fick finaste kortet från dem också, en bild på oss alla och på baksidan hade alla skrivit några väl valda ord. Blev så rörd! Usch, vad jag kommer sakna dem! Därefter blev det Atahuelpa där de har barra libre, fri bar, tillsammans med mina roomies och Benoits nio manliga franska vänner (!), och därefter till en shotbar och slutligen till en klubb! Rolig kväll på det hela taget, med många avskedspussar hit och dit, äckliga shots och roliga danser. Kom just hem, har duschat och packat ner mina sista saker. Japp, kom hem kl 05 och kl 06 ska jag börja röra mig ;) Kommer vara sjukt trött senare, men vafan, sista kvällen!

Näh. Nu drar jag till Karibien istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0