Invigning av vinglas

Igår åt jag lunch på stan med Mickis, det var mysigt :)

På kvällskvisten var jag och Svanis inbjudna till Ahlins nya lya där vi skulle inviga hennes nya vinglas. Till middag bjöds det sushi och lite bubbel. Häng i soffan med mysmusik, bilder från Africa, godis och popcorn satte pricken över i:et på en trevlig kväll :)

Det gäller att ha full fokus när man rullar sushi alltså. Jag är ingen naturbegåvning, om vi säger så.


Invigning av vinglasen.


SUSHI!

Idag var jag på stan för sjuttionde gången denna vecka, för att hämta ut koleravaccin och köpa lite dollar, båda till kryssningen. Sen blev det hejdåfika med söta Kohlin! Ikväll väntar packning...

Kommentarer
Postat av: svanis

Om du vill ha en paus i packningen får du gärna maila bilderna från igår. Skulle vara kul att ha! :) Tack för igår, mys<3

2011-01-08 @ 19:44:51
URL: http://naveltuta.blogspot.com
Postat av: Bella

vilken fin tröja!!

2011-01-09 @ 18:40:01
URL: http://bellitabonita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0