I Sumpan

Igår anlände jag till Sthlm, till min fina systers fina lägenhet! Medan hon har pluggat med sina läkarpolare, har jag och Ella (kärt återseende) varit på våra ambassader, köpt ett par jeans till mig och en souvenir till Smulan från oss. Det var underbart att få snacka skit med någon - och dela killsmak med någon. Vi var och fikade på hennes favoritställe, Vetekatten, och hade knappt kommit innanför dörren då jag såg en pudding. Senare visade det sig att han var en kändis (typiskt Ella att ha koll)!

Imorgon står väckarn på kl 04:15. Håll tummarna för oss för morgondagens resa. Med vår otur (igår blev Ellas buss försenad pga serveringspersonalbrist (?) och poliskontroll(!)) kan det faktiskt gå hursomhelst. Nästa gång hörs vi av från vackra Salamanca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0