Myshelg

Vilken mysig helg jag haft!
Lördagen påbörjades med en solig vinterpromenad med mamma. Efter bokning av hostel till första veckan i Lima och lite spackel och ombyte var jag klar för kvällen hos Sandra tillsammans med Sandra och Malin. Av Sandrorna var värdinnan alltså Kohlin och besökaren Svangren. Efter beundrande av Sandras och Fredriks nya fina lya var det dags för middag. Fläskfilé med svampsås med potatis, morötter och palsternacka som tillbehör. Till efterrätt blev en underbart god hallon- och mangopaj! Mysig kväll :) Och ja. Vin var inblandat.


Idag tog jag tåget till Katrineholm för att träffa Patrik. Katrineholm, en medelstor svensk stad, skulle man ju kunna tro ha någon action på söndagar. Det visade sig inte vara fallet; alla affärer var stängda, likadant med alla kaféer och gatorna stod i princip tomma, förutom någon enstaka alkis. Hursomhelst blev det en riktigt trevlig dag! 


Ikväll hängde jag hos Emma och kollade på film. 
Imorrn börjar sista veckan i Sverige på fem månader, vilket innebär massa avskedsförberedelser och adjö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0