Snöstorm

Från Karibien till detta vinteroväder? Snöstorm med dundervindar nonstop två dagar i rad. Inte okej. Skottat båda dagarna och pulsat mig fram i snön för att ta mig fram, eftersom plogbilarna inte hunnit ut till Gryta ännu. Skottningen tog fram mina aggretioner och mitt hetsiga temperament, då vallarna börjar bli så höga att man måste kasta snön två meter för att det ska hamna på andra sidan. Om inte, ramlar det tillbaka ner igen och processen måste göras om. Att det dessutom blåste som fan så att hälften av det man skottade bort hamnade på ansiktet gjorde det inte saken bättre. Då svor jag lite, inombords och lite högt också. Och tackade gudarna för att jag snart slipper det här (en vecka räckte) och är i Rio om mindre än en vecka!

För övrigt så är mina betyg från Salamanca nu slutgiltiga - alla sju kurser godkända, flera med mer än okej resultat - GÖTT. Nu väntar På Spåret med mamma och pappa, trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Vanne

PÅ SPÅRET <3 Tuff-tufft!

2011-02-11 @ 20:51:42
URL: http://blog.liu.se/vanessaliu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0