Mi habitación

Nu ska ni nyfikna läsare få er ett tjuvkik på mitt rum och resten av lägenheten!


Lapparna på garderoben är diverse nylärda fraser, t ex perderse = gå vilse.


Utsikt från balkong


Vårt kök


Den mindre av toaletterna

Jag känner att jag trivs finemang hittills! Mina roomies, Vicenzo och Georgia från Italien är jättemysiga och Benoit, fransmannen har alltid nära till skratt. Spanjoren har kommit, lite oklart om hans namn fortfarande... Det enda jag skulle vilja klaga på är att vi inte har något vardagsrum, men det gör inte så mkt. Att internet hackar och har humörsvängnigar som en riktig bitch är däremot värre. Tji fick jag för att diggar mitt rum just för att det är så ljust och har stora fönster - du anar inte hur mkt det drar! På morgonen är det mindre mysigt att gå upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0