Kaktus mumsus

I söndags kväll kom Ella över. Hon hade med sig en inflyttningspresent till mig!


Kaktus Mumsus. Skötselråd: Kaktus mumsus bör stå svalt och i skugga. Bör ej vattnas. Kräver dock daglig plockning av vissna blad.
Hur fin är hon inte?! 

Efter lite frustration med schemat och kurser lagade vi vår första gemensamma middag här - tacos!

Ser ni att jag har på mig min nya Universidad de Salamanca-tröja? Ni behöver dock inte vara oroliga för att jag ska glömma er och LiU. Gediget bevis på att mina LiU-takter sitter i fortfarande:


Välkomstmässa = gratisgrejer.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Jag har precis flyttat till Salamanca och inte lärt känna någon ännu, mina rumskompisar har inte flyttat in och ja, jag känner inte någon ;D Tänkte bara fråga om du har något tips på vad man kan göra själv här i staden? Mer än att gå runt och titta :)

2010-09-28 @ 14:19:46
Postat av: Petra

Hej!

Vad kul :) Vad ska du göra här, är du också Erasmus? Jadu, gå upp i katedralen kan du göra - jättevackra vyer! Annars gå på kafé, bio, shopping, men såna saker är väl roligare om man är flera... Om du vill kan du skriva ett mail till mig ([email protected]) och berätta mer!

2010-09-28 @ 22:49:02
Postat av: Hanna

Underbart med gratisgrejer! Det enda jag har lyckats få tag på här är en överstrykningspenna :P. Var är teamdagarna när man behöver de.

2010-10-01 @ 19:43:56
URL: http://lostinbsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0