Ieronimus

Heter det högsta tornet i katedralen. Om man pröjsar €3,75 får man klättra upp dit, vilket vi gjorde igår. Det är nästan så att man blir lite hemmablind, för ibland blir man lite nonchalant och glömmer hur vacker denna stad verkligen är. Eller vad säger ni?


La Casa de las Conchas, ung Snäckornas hus. Det sägs att det gömmer sig en skatt under någon av dessa snäckor, därför saknas en del av dem...

Nu när jag sett katedralen förstår jag varför Ella inte var särskilt imponerad av kyrkorna i San Sebastián!

Kommentarer
Postat av: roosa

svar; tack för din uppmuntran

2010-09-17 @ 20:22:28
URL: http://rroosas.blogg.se/
Postat av: Maria

åh va duktig du är på att blogga.. jag blir bara mer och mer sugern på at själv åka på min utlandstermin.. trots att jag varit lite skeptisk innan! =) Sötnos

2010-09-18 @ 19:18:25
Postat av: Rebecca

Så mäktigt!

2010-09-22 @ 17:18:15
URL: http://rebeccagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0