Lördag

Resultatet av dagens shopping:


Lugn, lugn, väldigt mycket ironi där! Men visst är jag söt med Hello Kitty-öronpuffar? Man skulle ju kunna tro att jag valde bort dem pga att de var barnsliga och jag skulle bli tönten i skolan, men det hade jag inte behövt oroa mig för då klasskamraterna har Nalle Puh-pärmar och dockor till pennskrin, de tycker visst de är söta. Nej, jag valde bort dem då jag tyckte de var otroligt fula. Dock skulle de behövas snart, hösten har definitivt infunnit sig i staden.

Hösten är här till en så pass grad att vi var på sjaljakt åt Ella. Vi valde dock att avvakta då den enda hon tyckte om var från H&M och det vägrade vi lite. Ett par gröna byxor fick dock följa med mig hem (och strumpbyxor och klädroller från ovannämna svenska affär men orka leta).

Ikväll blir det kurera för oss båda, jag är fortfarande lite halvdålig och Ella blivit det på nytt. Hela min lya är dock på mig att jag ska följa med dem, men ska hålla fast vid mitt beslut. Det blir jag, popcorn (min svaga punkt) och cola. Återstår att se vilken av följande serier som väljs; True Blood, Gilmore Girls, HIMYM eller the Big Bang Theory...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Gilmore. Alltid Gilmore..

2010-10-17 @ 02:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0