Spontanutgång

Mina roomies övertalade mig att följa med ut igår kväll. De går ut tre-fyra dagar i veckan medan jag håller mig till en, mest pga att vi börjar kl 9 varje morgon... Struntade i det för omväxlingens skull och följde med till Irish Rover (endast utisar, tänk dig Hg på tisdagar) där det var italiensk afton.




Dagens trötta tillstånd har märkts. Imorse krävdes det kaffe. Ella väljer då att smidigt slå till kaffemuggen med väskan så att all, verkligen all, kaffe rinner ut på bänkarna, stolarna och på golvet. Fr o m nu kommer Ella alltid vara utisen-som-spiller-kaffe-på-allt-och-ingenting. Som hon skämdes, stackaren. Tur att lektionen inte hade börjat... Iförrgår välte hon dessutom en halv liter cola på en restaurang.  Jag är imponerad av mig själv - mamma, det är inte jag som kladdar mest här! Förutom detta har hyfsat många fnitterattacker om absolut ingenting utlösts, felkopiering av diverse slag, diskussioner om en av mina roomies är gay eller inte etc. Det är såna här dagar Ella får se min flummigt galna sida som inte är för allmän åskådan, så som hon rullar på ögonen när jag börjar... Lyckades dock boka biljetter till Valencia i början på december, då blir det lite reunion med spanskasprekare :) Kvällen avslutades med ett trevligt pass Body Combat!

P.S. Fick även höra att de där duggorna vi gjorde inte var dåliga - de var förskräckliga. Fint.

Kommentarer
Postat av: Ella

Bättre ökänd än okänd... ;)

2010-10-28 @ 16:18:11
URL: http://ellaenelextranjero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0