Madrid - fredag

I fredags anlände jag till ett soligt Madrid. Efter att ha funnit hotellet (obs: hotell, inte hostel!!) i ett otippat område (mitt i ett bostadsområde fanns finaste hotellet) och snabba updates om varandras liv for vi mot city med förhoppningar om en god middag och kväll.


Jag var så glad för att träffa dessa puddingar igen!
Bilder på rummet

Åt middag på en mysig restaurang nära Plaza Mayor. 

Godaste paellan nånsin!

Kvällen avslutades med lirte promenad runt stan i jakt på en bar men valde istället att vara förnuftiga. Det blev lite kaffe sedan metron hem och ett nattsamtal på hotellet!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad lyxigt med hotell weekend, i vilket område bodde ni, inte ute i Barajas va?

Det känns orättvist att ni precis har kommit igång i skolan och jag redan har gått halva tiden och är mitt i en hemsk tentaperiod. Men jag får försöka se det positiva, här går det mot sommar, snart kan jag nog börja gå i sommarkläder :).

2010-10-11 @ 23:07:47
URL: http://lostinbsas.blogg.se/
Postat av: Bella

herregud du får inte publicera de första bilderna på mig någon annanstans!

2010-10-11 @ 23:52:02
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0