Hetsdugga men glad ändå

Duggan gick sådär måste jag säga. Vi fick BARA 45 min på oss att skriva duggan, som var ungefär som de prácticas vi tidigare gjort och som tagit mig ca 2h att göra hemma! Jag skrev det första som slog mig och så snabbt jag bara kunde. Ingen tankegenomgång eller reflexion här inte. När det återstod 5 min hade jag fortfarande det sjätte och sista kontraktet kvar att göra... Det kan verkligen ha gått hursomhelst, absolut ingen aning.

Det gör inget just nu, inte fram tills nästa vecka när vi får tillbaka dem. På vägen hem skuttade jag av lycka ändå - har spenderat sista halvtimmen med att packa tunnare kläder i väskan och förbereda mig inför resan imorgon! Så skönt med helg och värme. Det ska bli så roligt att hänga med Bella och Tanja en hel helg till i soliga Alicante :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0