En weekend med A-L

Som sagt, drog jag mig söderut mot hufvudstaden på torsdagskvällen. Efter ett glatt återseende på metron for vi mot hostelet och sen blev det en snabb middag på Gran Vía innan det var sovdags!

Hostelet låg klockrent till - utsikt från balkongen, Gran Vía

På Plaza Mayor där vi efter pinsamma omständigheter mött svenskar

Utanför Palacio Real

Petrus x2. Vilken klippa.

Överlycklig efter besök på Starbucks. Tidig julklapp till en själv: termos!

Väl framme i Salamanca joinade Ella oss på tacosmiddag! Efter vin blev det en riktigt rolig utgång, visade henne ett par av de bästa ställena i stan, bl a La Chupitería (shotbaren)

På Atahuelpa

Jag och min öldränkte fransman

Roberto! Kvällen avslutades med en del dansande på Candavia och fyllekäk på Leonardo's!

På lördagen vaknade två trötta tjejer upp. Hursomhelst släpade vi oss iväg för att få visa henne mitt fina Salamanca!

Obligatorisk fikapaus.

Kvällen spenderas på tapasområdet i Salamanca, C/Von Dyck. Smaskens! Därefter hade vi myskväll med film i Giorgias stora, mysiga, varma säng.


Det har varit en alltför bra mysig helg helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0