Mardrömsvecka

Denna vecka består av plugg, åter plugg och åter plugg. 

Måndag: lektioner fram till kl 14, hemma 14:30-15:30 för att äta lunch, sen påbörja mardrömsarbetet om Marockos arbetsmarknad, italienskalektion 19-21, påbörja inlämningsuppgift till juridikkursen kl 21-23
Tisdag: lektion, redovisning av i princip obörjat arbete om Marocko till läraren (helvete), äta lunch, göra inlämningsuppgift till arbetsmarknadskursen, italienskalektion 19-21, göra klart uppgiften till juridikkursen kl 21
Onsdag: lektioner till kl 13, äta lunch, göra uppgiften till sociologikursen, lektion i juridik 18-20
Torsdag: lektioner och lektioner
Fredag: kötta arbetet om Marockos arbetsmarknad

Hur tycker ni det låter?! Vi börjar känna att det här med sju kurser inte funkar. Vi funderade tidigare hur vi skulle ta oss ur denna sits och min lösning var som följer:

P: Vi skulle ju kunna begå kollektivt självmord.
G: Hur skulle detta gå till?
P: Ja, om du hämtar en stol, ett rep och en pistol och sen ställer du dig på stolen. Jag knyter fast repet runt din hals. I samma ögonblick som jag sparkar undan stolen skjuter du mig.
G: Okej.

Kommentarer
Postat av: ella

Jag tycker ändå att vi ska köra på elkabel istället för vanligt rep. Bara för säkerhets skull, liksom.

2010-11-09 @ 00:14:59
URL: http://ellaenelextranjero.blogg.se/
Postat av: Bella

hahah det är alltid lika härligt när man diskuterar olika tankar på hur man ska ta självmord, igår kände jag när jag kom hem från lektionen att jag skulle hoppa ner från balkongen, lyckligtvis gjorde jag det inte :P

2010-11-09 @ 10:11:46
URL: http://bellitabonita.blogspot.com
Postat av: Vanne

<3

2010-11-13 @ 01:45:27
URL: http://blog.liu.se/vanessaliu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0