Helgen

Helgen påbörjades tidigt, i torsdags kväll, och som den började bra! Fick tillbaka duggan och jag hade klarat den! Så nöjd! Nu skapar detta dock än mer prestationsångest för nu måste jag klara två duggor till för att få slippa tentan... Efter detta blev det en träff med Mr Afternoon-Snack, dvs spinningsinstruktören Iban. (Ja, vi är lite svaga för honom, måste nog dejta honom på tisdag kväll också...). Därefter blev det utgång för att fira helgen!


Bästa shoten nånsin: Baileys med grädde i glasstrut!


I fredags påbörjades köttningen av Marocko-arbetet och det har gått relativt bra faktiskt! Så här på söndagskvällen kan jag konstatera att vi har gjort betydligt mer än hälften och livet känns allt bra mycket lättare nu. Efter gymmet på fredagen bestämde jag mig för att följa med Giorgia ut och det var trevligt!

Resten av helgen har inte varit alltför händelserik, pluggat massor och igår kväll var jag, Ella, Giorgia och Vincenzo m fl på bio - såg The Social Network, blev lite besviken på filmen men mysigt att gå på bio!


Idag har jag mest sett ut så här.


Kommentarer
Postat av: sofia

Lyckades ni se filmen på engelska eller var det dubbat till spanska? :)

2010-11-14 @ 23:58:04
Postat av: mallan

petra du är min stjärna! så stolt jag är ;) grattis till duggan!! :)

o va har du hittat för lyxshotsdelux??! :D

saknar dig vännen <3

2010-11-15 @ 14:28:15
Postat av: Ella

Haha, älskar verkligen Robertos min. Lite läskigt dock att jag ser EXAKT likadan ut på båda bilderna. Borde kanske överväga att skaffa ett till posar-face, ifall jag mot förmodan någon gång skulle få för mig att variera mig...

2010-11-15 @ 15:51:58
URL: http://ellaenelextranjero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0