UK, del 2

Alltså. Vilken kväll.

Började med häng hos Bella och lite god mat :) Efter 19 började folk sakta men säkert droppa in, det blev tagg till bra musik och ölspel! Sen blev det en snabb sväng på bloc partyt innan vi drog i god tid till UK* för att slippa köa. Och vet ni vad? DJ:n ägde. Så grym musik. Bra gjort, CM. Publikbefriare gång på gång! Det var Moneybrother, Kristian Anttila, Markus Krunegård, the Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, the Strokes... Vi köttade. (ni minns väl kötta?) Rockade dansgolvet. Årets fuldans alltså. Hysteriskt roligt! Lite senare spelade Kristian Anttila och det bra, eller ja, de låtar man kände igen iaf! Efter lite barhäng och mer fuldans drog vi våra cyklar från Colonia hemåt. Att det var uppehåll hela kvällen var ett stort plus också!

Nu är jag... mindre pigg. Ska åka tåg om en timme, så kuuul det ska bli... Del 3 med bilder får komma senare. Nu måste jag koncentrera mig på att må bra. punkt

*UK= UteKravallen, för er som icke är LiU-studenter

Kommentarer
Postat av: Tanja

Musiken räddade ju bokstavligen min kväll. Helt sjukt bra!

2010-05-08 @ 10:40:43
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: jeanette

hej petra! va kul att höra av från dig, inte igår! hur är allt med dig? :-) klänningen är pinsamt nog från newyorker men ett fynd är alltid ett fynd, haha :-) ta hand om dig och hälsa syrran, puss & kram!

2010-05-08 @ 15:38:20
URL: http://jeanettte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0