UK, del 1

Ikväll smäller det! Kvällens planer: Fredagspuben, middag med tjejerna, förfest, bloc party på Colonia, UK, Kristian Anttila! Det kommer bli grymt :) Det är uppehåll också!

Konversation med A-L igår:
A-L: Ja, alltså jag måste kolla upp den här Kristian Antilla. Det enda jag hört är att han sjunger om en smutsig fitta och det är nog inte min stil.
P: Jo, Smutser är ju jättebra. Men hahah, en Antilla kommer du aldrig att hitta!

Vi säger ett fyrfaldigt leve för min American Idiot till syster också, congratz Krispis 18 bast. Hon fyllde visserligen igår men ja, ändå!

Krista, 4 år yngre, 4 år mindre klok...

Nu är det dags att yalla yalla. Förresten. Har fått tag på mina pollenmediciner efter lite om och men också - läste bilagssedeln igår: "... kan förstärka effekten av alkohol" Ooops. Återkommer med resultat senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0